Darmowa dostawa !

Regulamin sklepu

REGULAMIN ZAKUPÓW W SKLEPIE INTERNETOWYM srebroiskora.pl

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Poniższy regulamin reguluje zasady dokonywania zakupów u Sprzedawcy BTRADE MARCIN BATORSKI.
  2. Warunki sprzedaży określają ponadto obowiązujące przepisy prawa regulamin Allegro oraz ewentualnie indywidualne ustalenia między Sprzedawcą a Kupującym.
  3. Sprzedawcą w sklepie internetowym w domenie srebroiskora.pl jest:
    BTRADE MARCIN BATORSKI
    PODLESIE DUŻE 1
    22-463 RADECZNICA
    adres e-mail: ALLEGRO@GERMAN.COM.PL
  4. NIP 7122956602
  5. Podany przy aukcji koszt wysyłki dotyczy tylko wysyłki na terenie Polski. Sprzedający nie dokonuje wysyłki poza teren Polski.
  6. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie są fabrycznie NOWE i wolne od wad.
  7. Wszystkie informacje uzyskane przez Sprzedawcę od producenta podane są w opisie aukcji.
  8. Sprzedawca prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową. Nie ma możliwości osobistego odbioru towarów, nawet po przedpłacie.



PRZEBIEG TRANSAKCJI

  1. Kliknięcie przez Kupującego na "Złóż zamówienie" w trzecim kroku składania zamówienia jest równoznaczne z zawarciem ze Sprzedawcą umowy sprzedaży i rodzi po stronie Kupującego obowiązek zapłaty za zakupiony towar i koszt jego przesyłki. Kliknięcie tego przycisku oznacza, że Kupujący wie, że powstaje po jego stronie obowiązek zapłaty na rzecz Sprzedawcy za zakupiony towar.
  2. Po dodaniu wybranych przedmiotów do "koszyka" w drugim kroku procesu składania zamówienia należy wybrać sposób płatności i podmiot doręczający (Poczta Polska lub firma kurierska DPD/GLS/GEIS/UPS). Opcje dostawy i ceny dostawy w danej opcji mogą się różnić w zależności od rodzaju zakupionego towaru. Są one zawsze podane w 2 kroku składania zamówienia "Dostawa i płatności".
  3. Dostępne są następujące formy płatności:
    1. przedpłata przelewem na konto 13 1140 2004 0000 3102 7027 5351 W tytule przelewu należy podać tylko i wyłącznie nr seryjny zamówienia otrzymany w e-mailu z naszego systemu do 15 minut od dokonania zakupu.
      Na płatność Sprzedawca oczekuje 14 dni od zakupu. Po upływie tego terminu transakcja zostaje anulowana.
    2. płatność za pobraniem - cenę zamówionego towaru powiększoną o koszt wysyłki uiścić należy przy odbiorze paczki u kuriera lub listonosza.
  4. W 3 kroku procesu składania zamówienia "Potwierdzenie danych"Kupujący powienien:
    • Sprawdzić poprawność danych bilingowych i w razie potrzeby dokonać ich korekty
    • Sprawdzić poprawność adresu dostawy i w razie potrzeby dokonać jego korekty
    • Sprawdzić poprawność danych kontaktowych i w razie potrzeby dokonać ich korekty
    • Wybrać dokument sprzedaży - Potwierdzenie zakupu (paragon fiskalny) lub Fakturę VAT
    • Sprawdzić listę produktów w zamówieniu i w razie potrzeby dokonać ich korekty
    • Sprawdzić wybraną przez siebie formę dostawy i płatności i w razie potrzeby dokonać ich zmiany
    • Dodać uwagę dla osoby realizującej zamówienie (tylko w przypadku, gdy taka notatka jest niezbędna do prawidłowej realizacji zamówienia)
    • Zatwierdzić prawidłowość wszystkich powyższych danych i złożyć zamówienie poprzez klikniecie na "Złóż zamówienie"



WYSYŁKA TOWARU

  1. Sprzedawca nie prowadzi sklepu stacjonarnego, więc nie ma możliwości osobistego odbioru towaru czy umówienia się w jakimś miejscu. Dlatego też nie jest dostępna ta właśnie opcja dostawy.
  2. Wysyłka paczek odbywa się tylko i wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku. Towar jest wysyłany zwykle tego samego dnia, gdy do godz. 13.00 nastąpi zaksięgowanie wpłaty lub wybór opcji płatność za pobranie (przy odbiorze), nie później niż w terminie 3 dni roboczych od tych zdarzeń.
  3. Paczki wysyłane są Pocztą Polską lub firmą kurierską siódemka/GLS/KEX/POCZTA POLSKA
  4. Przy wysyłce paczki firmą kurierską niezbędny jest telefon kontaktowy do adresata. Znacznie przyspiesza to doręczenie paczki a czasami bez niego takie doręczenie jest niemożliwe. Dlatego przypominamy o aktualizacji danych w profilu Kupującego lub w procesie składania danego zamówienia.
  5. Jeżeli w odpowiednim polu adresu dostawy Kupujący nie wskaże innego adresu dostarczenia towaru - zostanie on wysłany na dane bilingowe Kupującego. Dla zmiany adresu doręczenia paczki na inny niż dane bilingowe Kupującego nie jest wystarczające podanie go w tytule przelewu, danych do faktury albo w inny sposób.
  6. Dane osobowe Kupującego - w tym imię i nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu nie są udostępniane innym podmiotom dla jakichkolwiek celów, w tym celów marketingowych.
  7. Kupujący ma prawo wglądu do swoich danych, żądania ich korekty lub uzupełnienia oraz ich usunięcia.



CENA I KOSZTY

  1. Wszystkie podane przez Sprzedawcę ceny są cenami oznaczonymi w złotych polskich i są cenami brutto, to jest zawierają podatek VAT. Powyższe ceny nie podlegają negocjacjom. Do ceny sprzedaży należy doliczyć koszt dostawy wskazany w procesie składania zamówienia. Stanowi on odrębną pozycję na dokumencie sprzedaży.
  2. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon fiskalny. Na życzenie Kupującego może być również wystawiona faktura VAT. W takim przypadku w Danych bilingowych należy wybrać pole "Firma", podać nazwę firmy, jej adres oraz NIP natomiast w trzecim kroku procesu składania zamówienia "Potwierdzenie danych" w sekcji "Szczegóły" przy "Chcę otrzymać:" wybrać pole "Fakturę vat".
  3. Wiążąca dla stron jest cena widniejąca przy przedmiocie w momencie kliknięcia przez Kupującego na "Złóż zamówienie".
  4. Koszty wysyłki towarów są zawsze podane w drugim kroku procesu składania zamówienia "Dostawa i płatności" i nie podlegają negocjacjom. Koszty te mogą być wyższe od pobieranych przez Pocztę Polską, ponieważ obejmują również koszty opakowania i ewentualnie zabezpieczenia towaru.



DOWÓD ZAKUPU

  1. Do każdej paczki włożony jest dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub (na życzenie Kupującego) faktury. Przy jej rozpakowywaniu należy zwracać uwagę, czy taki paragon nie wypadł. Zazwyczaj jest on wkładany do środka paczki (luzem).
  2. Jeżeli Kupujący życzy sobie fakturę VAT powinien w Danych bilingowych wybrać pole "Firma", podać nazwę firmy, jej adres oraz NIP natomiast w trzecim kroku procesu składania zamówienia "Potwierdzenie danych" w sekcji "Szczegóły" przy "Chcę otrzymać:" wybrać pole "Fakturę vat". Kupujący ma prawo zamiany paragonu na fakturę VAT do 30 dni od daty zakupu.



REKLAMACJE, ZWROTY
ZWROTY

  1. Zgodnie z przepisami Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (tekst jednolity prawa odstąpienia od umowy dostępny JEST W PUNKCIE PONIŻEJ
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać do Sprzedającego w wyżej wskazanym terminie na jego adres bądź też wysłać je Sprzedającemu drogą elektronczną na adres mailowy wskazany wyżej. Jeżeli skorzystają Państwo z tej drugiej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku - pocztą elektroniczną. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy. Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest tu: http://reklamacje.german.com.pl
  3. Zwracany towar należy odesłać na adres Sprzedawcy razem z dowodem zakupu (oryginalny paragon lub kopia faktury) niezwłocznie, na przykład wraz z oświadczeniem o odstąpieniu, nie później jednak niż w terminie 14 dni od wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy nadanie rzeczy przed jego upływem. Do oświadczenia o odstąpieniu warto dołączyć informację o nicku konta Allegro, z którego dokonywany był zakup, numerze zamówienia oraz ewentualnie numerem rachunku bankowego na który ma zostać zwrócona kwota, co przyspiesza procedurę zwrotu.
  4. Sprzedawca po odstąpieniu od umowy zwraca Kupującemu cenę zwracanego towaru wraz z kosztem wysyłki do Kupującego najtańszym sposobem ( bez względu na sposób wysyłki wybrany przez Kupującego). Kupujący ponosi koszt odesłania zwracanego towaru do Sprzedawcy.
  5. Sprzedawca zwraca pieniądze w sposób, w jaki Kupujący dokonał płatności,chyba że Kupujący wyrazi zgodę na zwrot pieniędzy na konto Kupującego. Zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania do niego zwracanego towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego towaru lub przesłania Sprzedającemu dowodu nadania. Przed odesłaniem paczki do Sprzedawcy najlepiej się z nim skontaktować e-mailem w celu ustalenia szczegółów zwrotu.
  6. Personalizowane przedmioty jak przedmioty z wykonanym na zamówienie grawerem nie podlegają możliwości zwrotu


REKLAMACJE

  1. Kupującemu przysługuje prawo reklamowania wadliwego towaru stosownie do obowiązujących przepisów. W celu skorzystania z tych uprawnień warto skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia procedury reklamacyjnej, w szczególności ustalenia sposobu postępowania Sprzedawcy w razie uwzględnienia reklamacji (np. naprawa towaru, wymiana na nowy).
  2. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, oświadczenia te złożyć należy na piśmie lub drogą elektroniczną za pośrednictwem maila (jeżeli skorzystają Państwo z tej drugiej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku - pocztą elektroniczną). Kupujący w przypadku reklamacji zobowiązany jest odesłać rzecz wadliwą sprzedawcy. Koszt odesłania najtańszą drogą zostanie Kupującemu zwrócony po uwzględnieniu reklamacji.
  3. Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, po zbadaniu rzeczy, może jednak, jeżeli nie powoduje to nadmiernych niedogodności dla kupującego, zamiast uwzględnienia żądania kupującego, wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunąć. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  5. Wszelkie zwroty i przesyłki wysłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.

 

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez
podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym
weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż
przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować
nas o
swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze
jednoznacznego oświadczenia – pisma wysłanego pocztą na adres:
BTRADE MARCIN BATORSKI PODLESIE DUŻE 1 22-463 RADECZNICA
bądź drogą elektroniczną: adres e-mail: allegro@german.com.pl
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie
jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo
informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od
umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub
jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres:
allegro@german.com.pl Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy
Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o
odstąpieniu od
umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie
otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu
dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez
nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w
którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa
odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności
do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać rzecz na adres:BTRADE MARCIN BATORSKI PODLESIE DUŻE 1 22-463 RADECZNICA niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż
14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej
umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem
terminu 14 dni.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie
zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie
zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą
Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość
tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 45,00 PLN.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z
korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

 1. Wprowadzenie w regulaminie Państwa e-Sklepu następującej informacji: „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”.

2. Dodanie baneru z ikonami banków oraz organizacji kartowych w
zakładce o sposobach płatności lub pod regulaminem, (wymóg organizacji:
Visa, MasterCard) - dostępny na stronie
https://static.shoper.pl/platnosci/payments-with-cards.png

3. Dodanie informacji w regulaminie o wszystkich dostępnych formach
płatności:

Dostępne formy płatności:

Karty płatnicze:

* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro

4. Dodanie informacji nt. formy zwrotu środków m.in. w przypadku
gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na
rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego."].

5. Informacja na temat czasu realizacji zamówienia w przypadku
płatności kartą [Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być
wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

6. Informacja dla klientów o przetwarzaniu danych osobowych - w regulaminie serwisu powinny znaleźć się informacje o przetwarzaniu danych osobowych, na podstawie jakiej ustawy są przetwarzane, w jakim celu etc. oraz informacja o polityce prywatności.

7. Informacja o możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia produktu.

„W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.”

 

prezentowane opinie na sklepie nie sa weryfikowane i sa moderowane przez administratora sklepu.

 

Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych w naszym sklepie, możesz złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl